Zaraza
Zaczyna się od sceny w sali sądowej. Rieux, Rambert, Tarrou, Cottard, Grand. Jakie postawy można przyjąć w sytuacji zagrożenia? Gdy choroba drugiego człowieka, może oznaczać śmierć dla nas. Epidemia zamyka nas w domach i miastach. Można wówczas zajrzeć w głąb siebie. Dla jednych jest okazją do poświęceń, dla innych do zarobienia pieniędzy.
Una Thorleifsdottir sięgnęła po współczesną adaptację Neila Bartletta, najbardziej znanego utworu o zarazie – „Dżumy” Alberta Camusa. Przy użyciu prostych środków teatralnych powstała wciągająca historia przyprawiona energetycznymi dźwiękami kompozycji Gisliego Galdura Thorgeirssona. Przedstawienie jest dotykającą, ale nie przytłaczającą opowieścią o tym, co jest „Zarazą” naszych czasów.
czytaj więcej
Una Thorleifsdottir sięgnęła po współczesną adaptację Neila Bartletta, najbardziej znanego utworu o zarazie – „Dżumy” Alberta Camusa. Przy użyciu prostych środków teatralnych powstała wciągająca historia przyprawiona energetycznymi dźwiękami kompozycji Gisliego Galdura Thorgeirssona. Przedstawienie jest dotykającą, ale nie przytłaczającą opowieścią o tym, co jest „Zarazą” naszych czasów.
TO WYDARZENIE JUŻ SIĘ ODBYŁO
Zaraza
Zaczyna się od sceny w sali sądowej. Rieux, Rambert, Tarrou, Cottard, Grand. Jakie postawy można przyjąć w sytuacji zagrożenia? Gdy choroba drugiego człowieka, może oznaczać śmierć dla nas. Epidemia zamyka nas w domach i miastach. Można wówczas zajrzeć w głąb siebie. Dla jednych jest okazją do poświęceń, dla innych do zarobienia pieniędzy.
Una Thorleifsdottir sięgnęła po współczesną adaptację Neila Bartletta, najbardziej znanego utworu o zarazie – „Dżumy” Alberta Camusa. Przy użyciu prostych środków teatralnych powstała wciągająca historia przyprawiona energetycznymi dźwiękami kompozycji Gisliego Galdura Thorgeirssona. Przedstawienie jest dotykającą, ale nie przytłaczającą opowieścią o tym, co jest „Zarazą” naszych czasów.
czytaj więcej
Una Thorleifsdottir sięgnęła po współczesną adaptację Neila Bartletta, najbardziej znanego utworu o zarazie – „Dżumy” Alberta Camusa. Przy użyciu prostych środków teatralnych powstała wciągająca historia przyprawiona energetycznymi dźwiękami kompozycji Gisliego Galdura Thorgeirssona. Przedstawienie jest dotykającą, ale nie przytłaczającą opowieścią o tym, co jest „Zarazą” naszych czasów.